La BBC y otres cadenes de radiu veten la música de Michael Jackson

La BBC y otres cadenes de radiu veten la música de Michael Jackson
19 marzu 09:59 2019 Imprimir

La BBC y otres cadenes de radiu veten la música de Michael Jackson depués de que los directivos cayeren na cuenta de la emisión del documental ‘Leaving Neverland’, nel que s’acusa al cantante de pederastia.

¿Puede’l legáu de Michael Jackson esmorecese? Ye lo que se plantegen dalgunos de los sos fans dempués de la emisión del documental Leaving Neverland, nel que James Safechuck y Wade Robson aseguren que’l cantante abusó d’ellos cuando yeren neños. Magar que la familia Jackson negó les acusaciones y amenació con interponer una demanda a los responsables, lo cierto ye que se refundió una nube trupa sobro’l rei del pop.

Nun ye la primer vegada que s’acusa al cantante de pederastia. Sicasí, son munchos los fans que s’aguanten a creer que l’artista fuera capaz de daqué similar. Xuna dulda que volvió recayer en saliendo a la lluz dicha cinta que, nes sos 236 minutos de duración, pon sobro la mesa los supuestos abusos sexuales que l’artista cometió nos años 90.

Énte esti panorama, la BBC tomó una drástica decisión: vetar al autor. D’esta miente, nenguna de los míticos cantares del intérprete, como Thriller, Billie Jean o Beat it, van ser retresmitíes por dichu mediu de comunicación. La cadena xustificó la decisión al traviés d’un comunicáu, alegando que, magar qu’escueyen cada cantar “en base a los sos propios méritos”, tienen siempres “en cuenta a l’audiencia y el contestu del momentu”. Xuna respuesta que nun dexó satisfechos a el siguidores del estadounidense, que caltienen que tán faciéndo-y boicó.

Leaving Neverland yá s’emitió n’Estaos Xuníos por HBO. N’España, el filme podrá visualizase el próximu 16 de marzu a les 22.00 hores y pola canal 0 de Movistar+.

  Categories: