Portada Cine La baxada del IVA al cine aportará en 2018

La baxada del IVA al cine aportará en 2018

by redacción asturnews
Foto: La Moncloa - Gobierno de España (https://www.flickr.com/photos/lamoncloa_gob_es/)

El ministru d’Educación, Cultura y Deporte, Íñigo Méndez de Vigo, confirmó que los presupuestos xenerales del Estáu pa 2018 van contemplar la baxada del IVA al cine del 21 al 10 per cientu y bromió asegurando qu’espera agora que’l sector díga-y daqué atentu” esta nueche nel Festival de San Sebastián.

“Creo que va ser una noticia bien recibida y espero qu’a lo menos me digan daqué atenta esta nueche”, señaló en confirmando la baxada del IVA mientres la rueda de prensa del Conseyu de Ministros de la selmana pasada, que supon “una bona noticia y un compromisu que’l Gobiernu cumple”.

Méndez de Vigo esplicó que l’Executivu “tuvo que tomar midíes que nun-y gustaben” debío al estáu de “bancarrota” en que s’atopó les cuentes. “El Gobiernu lo que quier ye baxar los impuestos y que’l dineru tea nel bolsu de el españoles. Tomamos eses midíes, pero tamién diximos que les revertiríamos cuando lo dexara’l contestu económicu”, añedió.

“Cuando la situación camudó gracies a el llabor del Gobiernu, los impuestos baxen porque la cultura ye daqué que nos fai felices. Nesa negociación tamos, pero yá podemos adelantrar esta baxada, porque ye xuna bona noticia”, matizó.

Tamién te podria gustar