Portada Música La Bandina’l Tombu y Tejedor ponen música a les fiestes de Llantero

La Bandina’l Tombu y Tejedor ponen música a les fiestes de Llantero

by asturnet

El prósimu sábadu día 8 de xunetu, a partir de les once la nueche, les tradicionales fiestes de Llantero en L’Entregu (Samartín del Rei Aurelio) van celebrar una nueche dedicada a la música folk fecho n’Asturies, que va tener como protagonistes a La Bandina’l Tombu, colos sones más tradicionales, y a los internacionales hermanos Tejedor.

La Bandina’l Tombu ye una formación que recupera l’estilu de música popular de les antigües bandines tradicionales qu’amenizaben les fiestes de los pueblos asturianos. Xiringüelos, saltones, fangandos, xotes y muñeires que van abrir la nueche de folk entreguina de la mano de músicos de prestixu como Pepín de Muñalen, Dolfu Fernández y Marga Lorences, ente otros.

Pela so parte, los hermanos Tejedor tán anguaño trabayando na preproducción del so tercer discu d’estudiu, tres del conocíu Llunáticos, pal que tienen previsto que vea la lluz a finales d’esti añu. El grupu ta formáu por Jose Manuel Tejedor, encargáu de les flautes y les gaites, Javier Tejedor, al curdión diatónicu, caxa, percusión, gaita y flauta, y Eva Tejedor, que pon la voz y les percusiones a esta banda de reconocimientu internacional.

Tamién te podria gustar