Portada Música La banda punk La polla récords torna con nuevu discu y xira

La banda punk La polla récords torna con nuevu discu y xira

by redacción asturnews

La banda punk La polla récords torna con nuevu discu y xira siguenvinieron acabante d’anunciar Evaristo y los suyos que llancen una nueva tema al pie de otros 19 cantares regrabaos colos que van actuar na seronda en Barcelona, Madrid, Valencia y Bilbao.

“El sistema de bienestar ta muertu. La Tercer Guerra Mundial dura demasiao. La tecnoloxía ganónos. El capitalismu va taramiate”. Ésta ye parte de la lletra de Nin paz, nin descansu , la nueva tema col que los célebres punkies ochenteros de La polla récords (LPR) vuelven al ataque, y a los escenarios, nel 40 aniversariu de la so nacencia y dempués de 16 años ensin tocar arriendes de la so aparente disolución “por unu discutiniu tonta” nel so local d’ensayos.

El nuevu single da títulu al CD que, al pie de la regrabación d’otres 19 cantares procedentes de los trés primeros discos del grupu, LPR va ponese a la vienta’l próximu 10 de mayu, anque la tema central puede escuchase, y vese, nel vídeu incluyíu na flamante páxina web del grupu, lapollarecords.net.

“Volvemos porque nos pruyir echar unes rises”, dixo’l vocalista y líder de la banda, Evaristo, na presentación de los eventos qu’acompañen la torna. N’entrevista con La Vanguardia, el cantante almitió que la vuelta tien tamién daqué de catarsis; de cerrar feríes y volver xuntase n’escena tou los miembros de LPR (sacantes el fináu batería Fernando Murua), yá llueñe nel tiempu y la mente de cualesquier “mal rollu”.

Amás de Evaristo, na banda tán el guitarrista Sumé (fundador), el baxista Abel (1985-2003), el tamién guitarrista Txiki y la batería Tripi, dambos en LPR nos años 2002 y 2003, y dempués con Evaristo nel so otru grupu, Gatiyazu. A ellos sumaráse nos conciertos Enrique Villarreal, La drogues , exlíder de Barricada, que va actuar como artista invitáu.

Los punkarras más celebraos de los ochenta van ufiertar cuatro conciertos n’otros tantos grandes escenarios, empezando pola plaza de toros de Valencia’l 21 de setiembre y siguiendo pol WiZink Center de Madrid el 12 d’ochobre, el BEC de Bilbao el 19 d’ochobre y el Palau Sant Jordi de Barcelona’l 26 d’ochobre. Más palantre, yá nel 2020, la xira va saltar el charcu para estendese per tierres d’Arxentina, Colombia, Chile, México y, posiblemente anque ta por confirmar, Ecuador y Uruguai.

Tamién te podria gustar