Portada Política L.lena va valorar tamién l’asturianu nes oposiciones

L.lena va valorar tamién l’asturianu nes oposiciones

by asturnet

L’Ayuntamientu de L.lena anuncia que tamién va valorar el conocimientu d’asturianu como méritu nes oposiciones sigún fizo anuncia esti día nun comunicáu col que tamién afalagó a tolos conceyos d’Asturies pa que faigan lo mesmo y “s’apunten a esti tipu d’iniciatives”.

L’Ayuntamientu de L.lena comunicó esti vienres que va valorar los conocimientos de llingua asturiana como méritu nes sos oposiciones, talamente como lo fadrá’l de Cangas del Narcea.

Nuna nota prensa el gobiernu L.lena amosó’l so apoyu a la midida de Cangas y fizo anuncia de que va “facer lo mesmo” y “anima a tolos conceyos d’Asturies que lo faigan y s’apunten a esti tipu d’iniciatives”. La nota sigue diciendo que “dende’l gobiernu de L.lena, tase totalmente d’alcuerdu con tener en cuenta la formación de llingua asturiana o gallego-asturianu pa poder trabayar nes alministraciones públiques, nesti casu nel propiu ayuntamientu”, afirmó la nota. El comunicáu esplica qu’en L.lena tán agora “cola catalogación de puestos de trabayu que va tar acabada pal mes de xunu, y dempués de la mesma, van vese les necesidaes del Conceyu pa poder convocar una ufierta pública d’empléu, y una de las cuestiones que se van tener en cuenta dende yá mesmo ye la de valorar la formación de llingua asturiana pa les places que pudieren salir”.

Tamién te podria gustar