Portada Sociedá L.lena entama una campaña propia p’alitar l’usu de los topónimos tradicionales nos pueblos del conceyu

L.lena entama una campaña propia p’alitar l’usu de los topónimos tradicionales nos pueblos del conceyu

by asturnet

Pueblu a pueblu. L’Ayuntamientu de L.lena, al traviés del so serviciu llocal de normalización, ultima la edición de cartafueyos con un llistáu de los nomes tradicionales de pueblos y aldegues que depués repartirá nos núcleos de población del conceyu p’alitar a los sos habitantes a qu’empleguen con normalidá los topónimos en llingua asturiana.

Según precisaron güei responsables de comunicación del Ayuntamientu de L.lena, los cartafueyos tán yá na imprenta y sedrán l’anticipu d’una segunda acción: Responsables municipales recorrerán los pueblos del conceyu pa comprobar sobro’l tarrén el grau de caltenimientu y les causes de la desapaición de los topónimos tradicionales, qu’agora quier recuperar el Consistoriu.

Gobernáu pol PSOE y pioneru xunta Llangréu na creación de servicios llocales de normalización llingüística, L.lena ye un de los 21 municipios que-y encamentaron hasta agora a la Xunta Asesora de Toponimia la so intervención pa rescatar y oficializar los nomes de llugar n’asturianu del conceyu.

El municipiu entamó, a primeros del pasáu mes de payares, una campaña propia de señalización en llingua asturiana del accesu por carretera a los pueblos, col asitiamientu de 25 cartelos indicadores d’entrada y salida a núcleos de población.

Tamién te podria gustar