Portada Lliteratura L.lena convoca un concursu de cuentos pa primaria

L.lena convoca un concursu de cuentos pa primaria

by asturnet

El Serviciu de Normalización Llingüística de L.lena, entama un concursu de cuentos pa enseñanza primaria de les escueles de L.lena. El consursu que tienpor títulu “Trapiando” tien como temática la nieve y los deportes de nieve. Asina, enmárcase dientro de les actividaes que festexen el 60 aniversariu de la estación d’esquí Valgrande-Payares.

El concsurru al que solo se podrán presentar cuentos en llingua asturiana, tanto na variante propia de L.lena como na variedá normativa, va dirixíu tol alumnáu de la etapa de primaria de toles escueles de L.lena. Distínguese tres categoríes coincidiendo colos tres ciclos de: de 6-8 años, de 8-10 y de 10-12. Establécense 2 premios por categoría, que van consistir en lotes de llibros y música.

El plazu d’entrega de los cuentos ye hasta’l 31 de marzo. El fallu daráse a conocer nun actu del que se dará anuncia debidamente. El tribunal del xuráu cuenta colos maestros de llingua asturiana de les escueles del Conciyu, con un mienbru de l’Academia de la Llingua Asturiana, otru de la Rede de Normalización Llingüística nos Conceyos y una persona en representación de la Estación d’Esquí Valgrande-Payares.

Tamién te podria gustar