Portada Sociedá L.lena coloca cartelos de doce llugares cola toponimia arreglada

L.lena coloca cartelos de doce llugares cola toponimia arreglada

by asturnet

L’Ayuntamientu de L.lena va empezar a instalar esti viernes 17 los nuevos cartelos de doce llugares del conceyu cola denominación tradicional. La colocación d’estes señales viaries constitúi la segunda fase de la campaña de recuperación de la toponimia local.

Les señalizaciones van llantase nos barrios de la capital del conceyu y nos pueblos d’Arnón, Xomezana Riba, Xomezana Baxo y San Bras. Los nuevos indicadores formen parte d’un programa del Serviciu de Normalización Llingüística de L.lena para recuperar los nomes tradicionales locales.

Nesta segunda fase van colocase un total de 12 cartelos que van empezar instalase esti viernes 17 nos barrios de La Pola: La Caleya, L.lencia, La Fuente l´Ablanu, La Crespa, Robleo, El Masgaín, El Molín de la Sala y Santa Cristina. La instalación va siguir nos prósimos díes.

El coste de los nuevos cartelos y la so instalación asciende a 2.400 euros nuna iniciativa subvencionada pola Conseyería de Cultura al través del Plan pa la Normalización Social nel ámbitu municipal.

Tamién te podria gustar