Portada Sociedá L.lena abre’l plazu pal plan ‘L.lena Contrata’

L.lena abre’l plazu pal plan ‘L.lena Contrata’

by asturnet

El Conceyu de L.lena abre mañana, y hasta el 20 del presente mes, el plazu pa la recepción de solicitúes pa participar nel plan d’empléu local ‘L.lena contrata’, al traviés del cual van crease 12 puestos de trabayu como peonos de servicios múltiples. La llista provisional d’almitíos y escluyíos va publicase’l 23 de marzu, y el día 26 va conocese’l llistáu definitivu, previu periodu de reclamaciones. Les pruebes teóriques van realizase’l día 30 de marzu nel Hotel d’Asociaciones, y el 6 d’abril conoceranse les propuestes de contratación.

Nes bases d’esti plan d’emplegu incorpórense distintes novedaes, como que la contratación ta destinada a persones integrantes d’unidaes familiares con un mínimu de dos miembros, que s’atopen en situación de desemplegu y onde la media de les retribuciones mensuales de tolos miembros de la unidá familiar demientres l’añu 2014 nun superaren el 50 per cientu del Indicador Públicu de Renta d’Efectos Múltiples (IPREM) mensual establecíu pal referíu añu.

Nun se van computar como ingresos les ayudes económiques d’emerxencia social, ayudes económiques de sofitu a families, y beques d’estudiu Nes anteriores convocatories el requisitu yera que tolos miembros de la unidá familiar, incluyíu’l solicitante, s’atoparan en situación de desemplegu y nun percibieren nengún tipu de prestación nin subsidiu. Agora namái tendrá de tar desemplegáu’l solicitante del puestu.

Otra de les novedaes ye que na valoración va tenese en cuenta, amás del empadronamientu (que yá cuntaba), que’l solicitante sía mayor de 55 años y que nun cobre prestación o subsidiu, y que cunte con un periodu cotizáu mínimu de 10 años. Esaníciase’l requisitu de tener esperiencia llaboral en puestos similares. El 7 per cientu de les places va ser cubiertu por persones con discapacidá igual o superior al 33 per cientu. La teniente d’alcalde, Gema Álvarez, esplicó que la intención ye que “los trabayadores escoyíos empiecen nel Conceyu la primera quincena d’abril”. Recordó que “con esti sistema de contratación, opten a un emplegu por un periodu de seis meses y, una vegada concluyíu, pueden aportar demientres dos años más a l’ayuda familiar”.

Tamién te podria gustar