Portada Sociedá L.lena “da la chapa” pa fomentar la toponimia tradicional

L.lena “da la chapa” pa fomentar la toponimia tradicional

by asturnet

El Conceyu de L.lena presenta la campaña “Los nomes de l.lugar nun tienen preciu, garra’l tuyu” que consiste na edición de chapes y pegatines cola toponimia tradicional y oficial del conceyu. La campaña tien como oxetivu fomentar l’usu de los nomes oficiales de L.lena. Pa ello, editáronse 2.000 chapes con topónimos que se van repartir en fiestes de pueblos, y nos distintos servicios del Conceyu y 300 pegatines de cristal col topónimu L.lena.

La idea ye ponese en contactu coles comisiones de fiestes y ofrece-yos esti material como promoción tamién de los llugares. De mano, editáronse chapes de: Payares, Carabanzo, Campumanes, Casorvía, La Vega’l Ciigu, Tuíza, Xomezana, amás de chapes de L.lena. Dende’l Serviciu de Normalización Llingüística preténdese que les fiestes más importantes del conceyu tengan como regalu pa les vecines y vecinos esti material.

D’otra banda, col oxetivu de reforzar y fomentar el nome del conceyu, esto ye L.lena van repartise ente los comercios y chigres del conciyu la pegatina. La idea ye visualizar los nomes tradicionales que yá son oficiales dende l’añu 2005 cola aprobación del Decretu d’oficialización de la toponimia del conceyu L.lena pol Gobiernu del Principáu d’Asturies.

Hai una segunda fase de la campaña que va consistir na grabación d’un videu con xente relevante de cada conceyu, apoyando la toponimia tradicional y qu’espera poder emitise nos cines y nos centros escolares.

La campaña que se financió con una sovención de la Conseyería de Cultura y Deporte, fízose en collaboración cola rede de Normalización Llingüística nos Conceyos, concretamente participaron na campaña los conceyos de Llaviana, Mieres, Samartín del Rei Aurelio, Siero y Mancomunidá de la Sidra.

Tamién te podria gustar