Portada Lliteratura L’últimu númberu de ‘Bedoniana’ rescata un poema inéditu de Celso Amieva

L’últimu númberu de ‘Bedoniana’ rescata un poema inéditu de Celso Amieva

by asturnet

El bandu de San Antolín de Naves (Llanes) presentó’l septimu númberu de la colección añal ‘Bedoniana’, editada por Alvízoras. Más de venti trabayos relacionaos col ríu Bedón y el monasteriu de San Antolín, reúnen les firmes de Pablo Ardisana, Juan Carlos Villaverde y Pilar García Cuetos, ente otros, y rescata un poema ineditu de Celso Amieva.

El poeta llaniscu Pablo Ardisana, la profesora d’Historia del Arte Pilar García Cuetos, la profesora de Llingua Yolanda Cerra, Jaime Sánchez Merodio, Conchi Vega Obeso, Felipe Fernández, Luis Carrera, Luis Perez Ortiz, Jose Manuel Carrera y Carmen Acebo y el propiu editor, el profesor Juan Carlos Villaverde Amieva son les firmes que completen el septimu númberu de la colección ‘Bedoniana’.

Ente los trabayos hai un artículu monográficu sobre la localidá de Samartín, un estudiu sobre les aves marines de la costa naviza, asina como la trescripción de documentos antiguos de Naves y Villah.ormes.

Amás, esti númberu inclúi un poema ineditu del poeta llaniscu Celso Amieva y dos poemes a la localidá de Los Cariles del poeta navizu Antonio Cantero.

Tamién te podria gustar