Portada Lliteratura L’Entregu entama les VIII Xornaes de lliteratura asturiana

L’Entregu entama les VIII Xornaes de lliteratura asturiana

by asturnet

La Casa de Cultura de L’Entregu, en Samartín del Rei Aurelio, acueye a partir de güei llunes 21 de payares y hasta’l vienres 25, les VIII Xornaes de lliteratura asturiana, nes que se fairá un repasu históricu sobre la creación n’asturianu a travies de cinco ponencies que van correr a cargu de Xulio Viejo, Álvaro Ruiz de la Peña, Lourdes Álvarez, Antón García y Xuan Bello.

Dente esti llunes 21 de payares y hasta’l vienres 25, na Casa Cultura de L’Entregu van desendolcase les XIII Xornaes de lliteratura asturiana que, como cada añu, empobinen les biblioteques públiques del Ayuntamientu de Samartín del Rei Aurelio. Estes xornaes, que van constar de cinco conferencies de mano de los meyores espertos na lliteratura asturiana, van repasar per epoques históriques les evoluciones de la creación n’asturianu.

Les xornaes entamen esta tarde con una conferencia del profesor de la Universidá d’Uvieu Xulio Viejo titulada “La lliteratura asturiana: los anicios y el desendolcu hasta’l sieglu XVIII”. Mañana martes, Álvaro Ruiz de la Peña va falar de “Los sieglos XIX y XX. Figures más destacaes hasta’l Surdimientu”. La escritora Lourdes Álvarez disertará’l miercoles sobre el nacimientu del Surdimientu; mentes que l’editor y escritor Antón García va siguir na tarde del xueves falando d’”El Surdimientu: l’españíu lliterariu”. Les xornaes acaben el vienres 25 con una conferencia del escritor Xuan Bello que repasará los últimos tiempos a lo llargo d’un ponencia titulada “Nueves tendencies na lliteratura d’anguaño”.

Les cinco conferencies entamen a partir de les siete la tarde nel salón d’actos de la Casa Cultura de L’Entregu. Toles persones qu’asistan a les xornaes recibirán, a la final de les meses, un certificáu acreditativu d’asistencia.

Tamién te podria gustar