Portada Galerías 2008/2014 L’Edificiu Hestóricu de la Universidá recibió la inauguraron del I Congresu de Cultura Xaponesa

L’Edificiu Hestóricu de la Universidá recibió la inauguraron del I Congresu de Cultura Xaponesa

by asturnet

A les 11 la mañana d’esti llunes, tenía llugar la inauguración del I Congresu de Cultura Xaponesa, que ta dedicáu esti añu a la fusión de cultures ente esti país asiáticu y Asturies. A la mesma asistieron, el rector de la Universidá d’Uviéu, Vicente Gotor; el conceyal de cultura d’Uviéu, José Suárez Arias-Cachero “Felechosa”; l’agregáu cultural de la Embaxa del Xapón n’España, Naoki Yokobayashi; Etsuro Sotoo, artista responsable de les obres escultóriques de la Sagrada Familia de Barcelona y Javier López Espinosa, presidente de l’asociación organizadora.

López Espinosa recordó na so intervención “la importancia del intercambiu cultural y de la conocencia ente países estremaos, anque cada vegada menos” y dio les gracies a los collaboradores y patrocinadores d’esti alcuentru. Pela so parte, el conceyal de cultura destacó “la especial sensibilidá pa colos raigaños asturianos de la organización” y “la importante presencia de la llingua asturiana y de los escritores y estudiosos llocales, como la presentación del llibru d’haikus n’asturianu d’Esther García”.

La representación xaponesa de la mesa, formada por : Sotoo y Yokobayashi , destacó la importancia de dar a conocer la cultura de Xapón, “la segunda potencia mundial” recalcó l’agregáu cultural de la embaxada, que presentó la conferencia inaugural, onde fizo un averamientu a la hestoria de les rellaciones ente l’estáu español y el xaponés.

Vicente Gotor pesllaba l’actu recordando la importancia que-y da la Universidá “a la promoción de les llingües”, que pal Rector suponen “una ventaya importancia p’atopar trabayu nel mercáu llaboral d’anguaño”.

Miembros xaponeses y asturianos de la mesa pesllaron l’actu col intercambiu de dellos llibros. Asturnews ufre imáxenes de la primer xornada d’esti Congresu de Cultura Xaponesa.

Tamién te podria gustar