Portada Música L’Ayuntamientu de Lorient acueye la recepción oficial de los participantes nel Festival Intercélticu 2004

L’Ayuntamientu de Lorient acueye la recepción oficial de los participantes nel Festival Intercélticu 2004

by asturnet

Los sones y los bailles del Grupu avilesín Esbardu foron los protagonistes de la recepción oficial que fizo esta mañana l’Ayuntamientu de la ciudá de Lorient a toles delegaciones artístiques y musicales de los países celtes que participen nel Festival. Músicos gallegos, galeses, irlandeses, escoceses, de Cornualles y de la Islla de Man ufrieron una amuesa de lo que son les sos músiques tradicionales y tamién más modernes nun actu protocolariu col que se suel arrancar los díes más culturales y menos comerciales del Festival de Lorient.

Tres d’esta recepción del Ayuntamientu entamen les actividaes de la selmana, más empobinaes al mundu dafechu cultural que al popular, que suel recoyer nel fin de selmana muncha mayor participación de públicu. Agora entá queda a metanes de selmana otru actu protocolariu asemeyáu al del Ayuntamientu na casa’l prefectu francés, daqué asemeyao al Delegáu del Gobiernu n’Asturies. Tolo demás van ser actos culturales, d’espresión musical y artística céltica.

Nel Ayuntamientu, amás de la música y los bailles del grupu Esbardu pudieron vese les dances tradicionales d’un cuartetu de muyeres escoceses, colos sos blincos rituales, y sintiéronse la canción tradicional averada a la tonada que se cancia na Islla de Man, los cantares enllenos de señaldá de Cornualles y la nueva música que col curdión tán creando los mozos irlandeses, ensin escaecer la más tradicional arpa qu’aportaba dende’l País de Gales.

Suplementu d’Asturnews sobro’l Festival de Lorient 2004

Tamién te podria gustar