Portada Educación L’Ayuntamientu d’Astorga y l’asociación “La Caleya” imparten un cursu d’asturlleonés en collaboración cola ALLA

L’Ayuntamientu d’Astorga y l’asociación “La Caleya” imparten un cursu d’asturlleonés en collaboración cola ALLA

by asturnet

L’Ayuntamientu lleonés d’Astorga y l’asociación cultural La Caleya abrieron yá’l plazu d’inscripción pa les clases de llingua asturlleonesa correspondientes al cursu 2008-2009. Según comunicó l’asociación La Caleya “d’Amigos y Falantes del Asturllionés”, les novedaes d’esti añu pasen “pola collaboración, nesta iniciativa, de la Academia de la Llingua Asturiana y del centru cultural Astur-Gallegu de la capital maragata.

Pa inscribise hai que se dirixir a la oficina de información del Ayuntamientu d’Astorga; o pue consultase la web de l’asociación www.lacaleya.org, que tamién pon a disposición de los interesaos el teléfonu 609 54 52 40.

Les clases d’asturlleonés que van dase n’Astorga “intenten ser fieles a la fala tradicional de les comarques lleoneses que mantienen la so llingua autóctona, sobremanera teniendo en cuenta la cercanía de la ciudá a comarques falantes como Cabreira”, comenten los organizadores.

Sicasí, nos cursos tamién amuesen a los alumnos “la unidá de tol dominiu llingüísticu asturlleonés”.

Tamién te podria gustar