Portada Política L’Audiencia Nacional xulga al independentista asturianu Fer

L’Audiencia Nacional xulga al independentista asturianu Fer

by asturnet

La Estaya Cuarta de la Sala de lo Penal de l’Audiencia Nacional va xulgar güei llunes al independentista asturianu Fernando González Rodríguez “Fer”, acusáu d’intentar atentar contra una sede del PSOE en L’Infiestu el 13 de setiembre del añu 2005.

Según l’acusación del fiscal Miguel Ángel Carballo, González Rodríguez sedría culpable d’estragos de calter terrorista en grau de tentativa y pide pa él ocho años de cárcele y 15 d’inhabilitación absoluta.

Según la declaración de la policia, l’acusáu foi deteníu na redolada de la sede del PSOE en L’Infiestu cuando supuestamente se disponía a colocar nel citáu edificiu un artefactu esplosivu compuestu por una garrafa de gasolina, un aerosol, dos petardos y dos meches d’activación. L’artefactu taba yá prendíu, según los testigos policiales, y tuvieron d’apagalu, incautándo-y al acusáu, amás, una octaviella na que podía lleese: “Puxa Asturies dixebrá, puxa Asturies socialista y Puxa la República Popular Asturiana”.

Non ensin sorpresa, va unes selmanes, la sala 4ª de l’Audiencia Nacional garantizaba que Fer tuviera un interprete d’asturianu, pa poder facer la so declaración na so llingua materna, drechu que tienen los falantes de toles llingües oficiales del Estáu.

Tamién te podria gustar