Portada Sociedá L’Atenéu Xuan María Acabel celebra una presentación con un recital acebalianu na Llibrería Alborá

L’Atenéu Xuan María Acabel celebra una presentación con un recital acebalianu na Llibrería Alborá

by asturnet

El recién creáu Atenéu Xuan María Acabel va celebrar güei, a partir de les 19:30 hores, n’Alborá Llibros, en Xixón, un actu nel que va presentar los proyectos de la organización entamada “pa la defensa del mundiu rural asturianu, pa la promoción y revitalización de los elementos culturales (tanto materiales como inmateriales) qu’hestóricamente configuraron a Asturies como País”. Nel actu va facese un recital de poemes de Xuan María Acebal per parte de personalidaes de la vida pública asturiana.

Xuan Xosé Sánchez Vicente, académicu, escritor y políticu; Xosé Lluis Campal, escritor ya investigador de la lliteratura asturiana; Xurde Morán, presentandor de Canal10 y la cadena SER; Ignacio G. López-Dóriga, empresariu; Xabel de Cea, escritor y presidente de l’asociación El Tueru, ente otros, van recitar poemes como “El amor del hogar” o “La Fonte de Fascura”, del autor que da nome a la organización.

Dempués del recital va celebrase un pinchéu colos asistentes al actu, que ta abiertu al públicu xeneral y que va sirvir pa dar entamu a les actividaes de la organización que según cuenten los organizaciores “busca’l re-descubrimientu de la nuesa Hestoria dende una perspectiva asturiana dafechu” y “va trabayar tamién el campu de la lliteratura clásica asturiana”. N’esi sen, comenten dende la organización, “va trabayase na recuperación, l’estudiu y la reedición de la lliteratura asturiana menos conocida”, amás de por “afalar el so conocimientu ente la sociedá asturiana”.

Páxina del Atenéu Xuan María Acebal

Tamién te podria gustar