Portada Música L’Asociación Rebelgu convoca un concursu de maquetes

L’Asociación Rebelgu convoca un concursu de maquetes

by asturnet

La Xunta Cultural Rebelgu convocó un concursu de maquetes abiertu a toos aquellos grupos o solistes de tolos estilos y llugares que nun tengan contratu discográficu en vigor, almitiéndose a los grupos con trabayos discográficos pero autofinanciaos por ellos mesmos.

El grupu o artista ha presentar un mínimu de dos temes orixinales en cuantes a composición, lletres y música, con fecha llímite d’almisión de trabayos nel día 5 d’ochobre de 2007. Coles maquetes tien d’axuntase una fueya col nome del grupu, miembros ya instrumentos que toquen, un rider, un breve currículum-hestoria del grupu y les sos señes de contactu. Los participantes seleccionaos van tener que tocar en directu poles Feries de L.lena, los díes 12 y 13 d’ochobre de 2007, d’onde saldrán los escoyíos pa la final del 14 d’ochobre de 2007.

El concursu convócase col sofitu del Conceyu L.lena, al traviés de la Conceyalía de Cultura, Educación, Mocedá y Turismu y cola collaboración del Programa Enredar del Institutu Asturianu de la Mocedá del Gobiernu del Principáu d’Asturies.

Bases completes

Tamién te podria gustar