Portada Comunicación L’Asociación de Telespectadores y Radioyentes d’Asturies premia un programa de la TPA grabáu en Madrid

L’Asociación de Telespectadores y Radioyentes d’Asturies premia un programa de la TPA grabáu en Madrid

by asturnet

L’Asociación de Telespectadores y Radioyentes d’Asturies (ATR) ta acabante anunciar que va otorgar, na so XI Edición el premiu “ATR” al programa “Asturias en 25”, de TPA, y que produz Asturmedia, filial de la empresa catalana Mediapro y de Prensa Asturiana Media (PAM),del grupu Prensa Ibérica, propietariu de La Nueva España.

Del pograma, rodáu n’estudios de Madrid y presentáu pola periodista Luján Argüelles, el xuráu destacó “l’estupendu trabayu lleváu alantre nes diferentes fases del programa”, faciendo especial cincapié “na promoción d’un mayor conocimientu del Principáu, que los distintos participantes tienen de consiguir”

L’asociación distingue con estos gallardones a “aquellos espacios o persones que con más eficacia collaboren na xera de dignificar los conteníos de la radio y la televisión del ámbitu del Principáu d’Asturies”. El premiu llevólu l’añu pasáu “Conexión Asturias”, tamién de la TPA.

Sicasí, frente a estos premios a programes emitíos en castellán, los telespectadores asturianos siguen prefiriendo la programación fecha n’asturianu, lo que queda demostrao polos datos d’audiencies de Nós, Al aldu o Camín de cantares, ente otros. El propiu director de la TPA, José Ramón Pérez Ornia, reconoció va delles selmanes que la programación n’asturianu dobla a la fecha en castellán.

L’actu d’entrega del premiu va tener llugar el próximu martes 10 de xunu, n’Uviéu.

Tamién te podria gustar