Portada Conceyos L’ALLA entama cursos d’alfabetización p’adultos nos conceyos del Cabu Peñes

L’ALLA entama cursos d’alfabetización p’adultos nos conceyos del Cabu Peñes

by asturnet

El Serviciu de Normalización Llingüística del Cabu Peñes dio anuncia del entamu de cursos de l’Academia de la Llingua Asturiana nos conceyos de Gozón y Carreño. Los cursos busquen “l’ameyoramientu y perfeccionamientu de la llingua” d’aquellos vecinos interesaos. Con un llargor de 36 hores caún de los dos niveles, l’horariu y repartu de les hores “van concretase cola xente interesao”. Pa que se puedan facer los cursos necesítase un mínimu de 10 persones per caún.

El xueves 2 de setiembre a les 18:00 y nel Centru Polivalente “La Baragaña” de Candás va facese’l conceyu pa conocer les preferencies d’horarios de los interesaos nos cursos, que tienen un costu de trenta euros.

L’Academia ufre a los participantes el manual “Xeitu”, un exemplar de les “Normes Ortográfiques” y otru de la “Gramática de la Llingua Asturiana”. La idea ye facer un cursu de cada nivel en cada conceyu pero en casu nun algamar el númberu pa cada cursu “organizaráse unu pa los dos Conceyos”. La fecha p’apuntase ye hasta’l llunes 1 de setiembre de 2010. En terminando, cada alumnu recibirá un certificáu d’asistencia.

Pa más información pue visitase la páxina web www.faronorte.org o ponese en contactu col Serviciu de Normalización Llingüística de la Mancomunidá d’El Cabu Peñes nos teléfonos: 985872406 y 985883050. Tamién nos correos: llingua@mcabop.com y clasesdavid@hotmail.com, teniendo en cuenta que del 23 al 31 de xunetu y del 13 al 31 d’agostu esti Serviciu echa’l pieslle por vacaciones.

Tamién te podria gustar