Portada Lliteratura L’ALLA asoleya númberu nuevu de Lletres Asturianes

L’ALLA asoleya númberu nuevu de Lletres Asturianes

by asturnet

Yá ta nes llibreríes el númberu 103 del boletín de l’Academia de la Llingua Asturiana que s’abre con un entamu dedicáu a la puesta en marcha de la Universidá Asturiana de Branu (UABRA) y sigue con collaboraciones de Xosé Lluis García Arias, con «Continuadores del suf. Átonu –ULUS»; Ángel Iglesias Ovejero que fala de la «Situación del habla de El Rebollar -Salamanca-» o David García López tratando l’«Estado lingüístico de Senabria y La Carbayeda a comienzos del siglo XXI».

Collaboren tamién Francisco Jesús Fernández-Guisasola & Joaquín Fernández García, alredor de les «Claves etnollingüístiques pa entender la Melecina Popular Asturiana»; l’escritor Vicente García Oliva que da dellos «Apuntes pa una Historia de la Lliteratura Infantil y Xuvenil n’asturianu»; o Andrés Menéndez Blanco que estudia’l casu d’«Una comparsa d’aguilandeiros nos años 40 n’Allande».

Amás, l’exemplar inclúi na parte final espaciu p’anuncies, reseñes y repasu a la bibliografía n’asturianu publicada apocayá, amás d’un espaciu dedicáu a les donaciones de fondos bibliográficos feches a la institución académica.

Tamién te podria gustar