Portada Patrimoniu L’Academia de la Llingua Asturiana asoleya trés númberos nuevos de la coleición “Toponimia”

L’Academia de la Llingua Asturiana asoleya trés númberos nuevos de la coleición “Toponimia”

by asturnet

L’ALLA ta acabante espublizar trés volúmenes nuevos de la so coleición de cartafueyos de toponimia, nos que recueye los trabayos fechos por investigadores en parroquies y zones de los conceyos asturianos. N’esti casu los trabayos correspuenden a parroquies y barrios de los conceyos de Llaviana, Avilés y Proaza.

Nel casu de la toponima del conceyu de Llaviana, col númberu 121 de la colección, el trabayu correspuende a la parroquia de Toliva, la octava que recueye d’esti conceyu l’ALLA. El trabayu de recoyida oral ye de Xulio Llaneza Fernández.

Carlos Suari Rodrigue ye l’autor de la toponimia de les parroquies d’El Ponzón, Villalegre y La Xungarosa, parroquies avilesines tomaes pola urbanización dende vieyo. El trabayu recibió un accesit nel concursu d’investigación de l’ALLA, en 2007.

La última de les obres ye la toponimia de la parroquia de Trespena, en Proaza, del que son autores Antonio Alonso de la Torre García y Francisca Iglesias Álvarez. Col trabayu ganaron en 2008’l Concursu de recoyida de material toponímico oral de l’Academia.

Tamién te podria gustar