L’Atenéu Xuan María Acabel celebra una presentación con un recital acebalianu na Llibrería Alborá

10 ochobre 03:48 2008 Imprimir

El recién creáu Atenéu Xuan María Acabel va celebrar güei, a partir de les 19:30 hores, n’Alborá Llibros, en Xixón, un actu nel que va presentar los proyectos de la organización entamada “pa la defensa del mundiu rural asturianu, pa la promoción y revitalización de los elementos culturales (tanto materiales como inmateriales) qu’hestóricamente configuraron a Asturies como País”. Nel actu va facese un recital de poemes de Xuan María Acebal per parte de personalidaes de la vida pública asturiana.

Xuan Xosé Sánchez Vicente, académicu, escritor y políticu; Xosé Lluis Campal, escritor ya investigador de la lliteratura asturiana; Xurde Morán, presentandor de Canal10 y la cadena SER; Ignacio G. López-Dóriga, empresariu; Xabel de Cea, escritor y presidente de l’asociación El Tueru, ente otros, van recitar poemes como “El amor del hogar” o “La Fonte de Fascura”, del autor que da nome a la organización.

Dempués del recital va celebrase un pinchéu colos asistentes al actu, que ta abiertu al públicu xeneral y que va sirvir pa dar entamu a les actividaes de la organización que según cuenten los organizaciores “busca’l re-descubrimientu de la nuesa Hestoria dende una perspectiva asturiana dafechu” y “va trabayar tamién el campu de la lliteratura clásica asturiana”. N’esi sen, comenten dende la organización, “va trabayase na recuperación, l’estudiu y la reedición de la lliteratura asturiana menos conocida”, amás de por “afalar el so conocimientu ente la sociedá asturiana”.

Páxina del Atenéu Xuan María Acebal

  Categories:
Loading Facebook Comments ...