Portada Música Kiss anuncia la so despidida y un últimu conciertu en Madrid pa mayu de 2020

Kiss anuncia la so despidida y un últimu conciertu en Madrid pa mayu de 2020

by redacción asturnews

La veterana banda estadounidense de rock Kiss vieno acabante anunciar la so despidida tres 47 años de carrera y la celebración d’una xira que va incluyir un “últimu” conciertu na capital española pal 5 de xunetu de 2020.

El multitudinariu WiZink Center de Madrid, que yá fuera see del anterior show que’l grupu ufiertó en Madrid en 2018, volvió ser l’espaciu escoyíu p’allugar un espectáculu “cola so producción escénica más xigantesca hasta la fecha”.

Sol títulu de The End Of The Road World Tour, Kiss prometió ufiertar una repasada a los sos “clásicos atemporales” que-yos dexaron convertise n’una de les bandes con mayores vientes de la hestoria, más de cien millones de discos según cifres de la so oficina, y formar parte dende 2013 del Salón de la Fama del Rock And Roll.

Con Gene Simmons y Paul Stanley como miembros fundadores, entá nes files del grupu, foi en Nueva York cuando en 1973 nació esta formación que, amás de poles sos temes, llueu se fixo conocida por asumir personaxes con un maquillaxe facial distintivu y un interesáu vestuariu.

Dende Kiss (1974) hasta Monster (2012), venti álbumes d’estudiu componen la so llarga discografía, de la que surdieron cantares emblemáticos del hard rock y el metal” como I Was Made For Loving You.

Simmons y compañía fixéronse amás famosos por ser de los primeres en llevar a los sos conciertos altes cotes d’espectacularidá con efectos pirotécnicos y demás y por ser pioneros tamién nel desenvolvimientu d’un potente catálogu de merchandising. Les entraes, según comunicó la so promotora, tan disponibles a partir del vienres 8 de payares a les 10 hores al traviés de puntos oficiales como la web de la promotora RockN’Rock.

Tamién te podria gustar