Portada Conceyos Kirby Shaw torna a Avilés col conciertu “The Pink Panther Mambo”

Kirby Shaw torna a Avilés col conciertu “The Pink Panther Mambo”

by redacción asturnews

El prestixosu compositor y arreglista de música coral Kirby Shaw actúa’l domingu 30 de xunu na Casa de Cultura d’Avilés col conciertu “The Pink Panther Mambo”.

La so vuelta forma parte de “The Real Sing II”, dientro del proyectu educativu internacional de l’A. Vocal Jazz Academy y va impartir un cursu intensivu en Los Adioses Escuela Musical. Ye consideráu’l profesional de mayor impactu na hestoria de la música coral estadounidense de los dos últimos sieglos, según un maestru del jazz qu’acaba d’actuar nel Carnegie Hall de Nueva York Collaborador d’estrelles como Bobby. McFerrin o bandes llexendaries como The Manhattan Transfer, ye la so tercer visita a España, la segunda n’Avilés .

Per segundu añu consecutivu, Avilés recibe a unu de los músicos de mayor prestíu internacional nel mundu de la música coral y del jazz. Torna a la ciudá Kirby Shaw, n’una iniciativa conxunta de la conceyalía de Cultura y Los Adioses Escuela Musical, que va rematar con un conciertu nel Auditoriu de la Casa de Cultura, el domingu 30 de xunu a les 20 hores, con un evocador títulu, “The Pink Panther Mambo”.

L’afamáu director, compositor y arreglista estadounidense, consideráu’l músicu de mayor impactu na hestoria de la música coral del so país, va dirixir para la ocasión al pianista César Latorre, como yá fora l’añu pasáu, y a un coru de más de 40 persones llegaes de toa España. Tratar de músicos participantes de la mesma nel cursu intensivu que va dirixir del 28 al 30 de xunu na A. Vocal Jazz Academy, que xune a Los Adioses y a les academies d’inglés Befriends, d’Avilés y Contorna. Con clases de mañana y tarde.

La masa coral que va participar nel conciertu va ser de 40 voces, y tamién habrá una parte pa cantantes solistes, participantes nel cursu con Kirby Shaw, y procedentes d’Avilés, Xixón y Vitoria.

Les entraes, non numberaes, yá s’atopen a la vienta a un preciu de 6 euros al traviés de les canales habituales, les taquilles de la Casa de Cultura, los Caxeros de Liberbank, el teléfonu 902 106 601 y la páxina web https://entraes.liberbank.es/palaciovaldes.

N’ufiertando un conciertu nel llexendariu Carnegie Hall de Nueva York, llega a Avilés gracies al proyectu “The Real Thing II”, un Workshop esclusivu pa toa España, un cursu destináu a cantantes, directores corales, participantes d’otros coros y polo xeneral a tou aquel a quien-y guste cantar en formaciones corales. Llegaos de too el país, escosaron les places disponibles, y van sumase al conciertu final del domingu 30 de xunu nel Auditoriu de la Casa de Cultura.

El currículum de Shaw ye inmensu, y la música coral contemporanea nun se concebiría ensin la so aportación. Los sos arreglos corales superen los 3.000, y vendió millones de copies de los sos trabayos discográficos. Collaboró con músicos y formaciones del prestíu de The Manhattan Transfer, Al Jarreau, Mark Murphy, Bobby McFerrin o l’apocayá fináu John Hendriks. Coles mesmes, ye un gran maestru del jazz, virtuosu de la técnica conocida como scat, un tipu d’improvisación vocal.

Una de les sos últimes adaptaciones ye precisamente “The Pink Panther Mambo”, de Henry Mancini, que da’l nome al espectáculu que podrá esfrutase nel Auditoriu de la Casa de Cultura. Completen el repertoriu que va interpretar el coru les temes “All the cats join in”, de Alec Wilder; “Come fly with me”, de James van Heusen; “Oi como va”, de Pedrete Ponte; “God bless the child”, de Billie Holiday, y “Ticket to ride”, de Lennon y McCartney.

Tamién te podria gustar