Portada Conceyos King Sapu, un revitalizante pal rock nacional qu’aterriza na Factoría Sound

King Sapu, un revitalizante pal rock nacional qu’aterriza na Factoría Sound

by redacción asturnews

Esti próximu sábadu 5 d’ochobre na Factoría Cultural d’Avilés a les 21 hores, la banda King Sapu, nacida l’añu pasáu de la unión d’ex integrantes de Eldorado y SCR, trai a Avilés el so primer álbum, “Neñu Gurú”, col que lleven tol añu de xira.

El soníu de los madrilanos circula ente’l rock más clásicu y el hard rock, ensin refalgar la desnudez del acústicu en dalgunos de les sos temes, y dexó-yos ser preseleccionaos pa los Grammy Llatinos.

La segunda sesión del últimu ciclu del añu de la Factoría Sound avérase. La solera d’unos músicos de llarga trayectoria converxe nun grupu de nueva creación, King Sapu, que’l so nacencia supunxo un revitalizante pal rock n’España. Van Llegar a Avilés, al centru cultural d’El Carbayedo, el sábadu 5 d’ochobre, a les 21 hores.

Les entraes atópense disponibles, a un preciu de 10 euros en vienta directa y de 12 el día del conciertu. Pueden adquirise nos calces habituales, les taquilles de la Casa de Cultura y la web https://entraes.liberbank.es/palaciovaldes.

King Sapu toma’l relevu del gran conciertu col que la histórica banda noruega Motorpsycho inauguró’l ciclu’l pasáu 15 de setiembre, nel que’l públicu, qu’escosó les entraes del Espaciu Escénico y procedente d’Asturies, pero tamién del País Vascu, Cataluña y Andalucía, cimbló de principiu a fin.

La llegada de la banda madrilana certifica una vegada más l’impulsu de la conceyalía de Cultura a la diversificación de la propuesta musical na ciudá, so un criteriu calidable y abierta a tolos gustos, que cristalizó n’un Factoría Sound convertíu por méritos propios en referente ya imán pa los aficionaos a la música nel norte d’España.

Esta nueva formación, con apenes un añu de vida, ye una conexón forxada ente dellos músicos capitales del rock fechu n’España na actualidá, como son los antiguos miembros de Eldorado Jesús Trujillo (voz), Andrés Duende (guitarra) y Javier Planelles (batería), a los que se xunió José Alberto Solís, ex baxista de SCR o Wyoming y Los Insolventes. Tou ello so la batuta d’unu de el productores españoles de mayor sonadía, Juan de Dios Martín, que trabayó con Amaral, ente otros.

De la so esperiencia, calidá oldeada y talentu nació a empiezos d’anguaño’l so primer Álbum, “Neñu Gurú”, nel que dan rienda suelta a al rock más puru, con aires setenteros y noventeros, que transiten del rock clásicu al hard rock, de los riffs más pegadizos al acústicu más intimista. Una ponte ente la torbonada de temes como “Lume” o “Neñu Gurú”, que-y da nome, y l’aselu y fondura que s’alienda en “Falando colos árboles” o “Llibre”.

Esti bon faer traducióse na gran respuesta de públicu desque empecipiaron la so xira por toa España, y foi reforzáu cola so preselección a los premios Grammy Llatinos al Meyor Álbum de Rock. El so tour, incansable dende l’empiezu d’esta banda que se crecer sobro l’escenariu, va detener por primer vegada n’Avilés pa toa Asturies.

Tamién te podria gustar