Portada Lliteratura Ken Follett va publicar en septiembre la precuela de ‘Les pilastres de la Tierra’

Ken Follett va publicar en septiembre la precuela de ‘Les pilastres de la Tierra’

by redacción asturnews
Ken Follett - Foto: Blaues Sofa (https://www.flickr.com/photos/das-blaue-sofa/)

L’escritor británicu Ken Follett va publicar la so nueva novela, Les tiniebles y l’alba, precuela de Les pilastres de la Tierra, el próximu 15 de setiembre, nun llanzamientu mundial simultáneu.

Según informó la fin de selmana la editorial Plaza & Janés, que va editar el llibru, tratase de la precuela de la saga Les pilastres de la Tierra, un fenómenu editorial ensin precedentes que vendió 43 millones d’exemplares en tol mundu y que se convirtió en referente del xéneru de la novela histórica. Nesta nueva novela, Follett treslladar al momentu nel que termina la Edá Escura y empieza la Edá Media, mientres el final del primer mileniu.

Ye’l ocaso d’una dómina violenta y brutal y l’empiezu d’un nuevu tiempu, y n’ese marco históricu los planes y suaños d’un mozu constructor de barcos tán a puntu de faese cachos por un feroz ataque viquingu na mariña inglesa. Una vegada más, el meticuloso trabayu de documentación de Follett esplegar en “una hestoria llena de sorpreses y reveses, cobicia y ambición, amor y coraxe”, anuncia la editorial.

La precuela de la saga va embarcar a los y les llectores nun viaxe épicu que va terminar onde empieza Les pilastres de la Tierra, la novela más lleida n’España, según les encuestes sobro vezos de llectura y compra de llibros de la Federación del Gremiu d’Editores, con seis millones d’exemplares vendíos hasta la fecha nel nuesu país.

El llibru, con vientes mundiales qu’algamen los 27 millones, recreaba’l desenvolvimientu de l’arquitectura gótica al traviés de les vicisitúes del prioratu de Kingsbridge nel sieglu XII, y precisamente el próximu 16 de julio Plaza va publicar xuna nueva edición ilustrada. Tres la novela inaugural de la serie, apaeció “Un mundu ensin fin” (2007), que siguía la hestoria dos sieglos dempués de la construcción de la maxestosa catedral gótica, cola fonderada de la Peste Negro, qu’aniquiló a la metá de la población europea, y cerró la triloxía “Una columna de fueu” (2017), una hestoria d’espíes y axentes secretos que trescurre nel sieglu XVI mientres el reináu d’Isabel I d’Inglaterra.

Ken Follett vendió 170 millones d’exemplares de los 32 llibros que publicó en 80 países en 33 idiomes.

Tamién te podria gustar