Portada Educación KBUÑS 2019: Desenvolvimientu Adolescente, ferramientes y recursos pa trabayar en contestos socioeducativos

KBUÑS 2019: Desenvolvimientu Adolescente, ferramientes y recursos pa trabayar en contestos socioeducativos

by redacción asturnews

Los Alcuentros Internacionales de Mocedá de Cabueñes van dedicar la so trixésima séptima edición a los adolescentes. Del 10 al 13 d’ochobre, 200 persones van participar en seminarios, talleres y actividaes complementaries d’una edición que se va desenvolver na Escuela de Comerciu.

Sol títulu Adolescentes: sensaciones, interacciones.Desenvolvimientu adolescente. Ferramientes y recursos para trabayar en contestos socioeducativos, los alcuentros van averar a los participantes al aderique sobre les novedaes educatives nel ámbitu mozu. KBUÑS ta entamáu pol Gobiernu del Principáu d’Asturies, el Conceyu de Xixón, el Conseyu de la Mocedá d’España, el Conseyu de Mocedá del Principáu d’Asturies y el Conseyu de Mocedá de Xixón.

La solicitú de participación pa los cinco seminarios de KBUÑS va realizase al traviés de la plataforma d’inscripción a actividaes del Conceyu de Xixón.El periodu d’inscripción empieza güei y va rematar el próximu 15 de setiembre

Los Alcuentros tán destinaos a mozos ente 18 y 35 años, representantes d’asociaciones xuveniles, Conseyos de mocedá o mozos con interés sobro les temes trataes y persones con 36 años o más que pol so trabayu o oficiu amuesen interés poles temes de Mocedá: técnicos/as de mocedá, conceyales/as, animadores/as socioculturales y artistes, ente otros.

Más información

Tamién te podria gustar