Portada Música K-Nalón, Esther Fonseca, La Bandina y los Músicos pola oficialidá tienen una cita en Badaxoz

K-Nalón, Esther Fonseca, La Bandina y los Músicos pola oficialidá tienen una cita en Badaxoz

by asturnet

Y ye qu’esta ciudá estremeña va acoyer la gala d’entrega de la 13ª edición de los Premios de la Música, qu’otorga cada añu l’Academia de les Artes y les Ciencies de la Música. Ente les 28 categoríes ta la de meyor cantar en llingua asturiana, que nesta edición cumple cinco años nel certame. Los nominaos son K-Nalón, pol tema “Dixebra”, Esther Fonseca por “Negra”, La Bandina con “Valse coxu” y los Músicos pola oficialidá, nominaos por “Garra la pallabra”.

Los ganadores van dase a conocer el 26 de febreru y la gala d’entrega va facese’l 12 de marzu nel Palaciu de Congresos Manuel Rojas de Badaxoz.

La octava edición de los premios, celebrada en 2004, foi la primera na que se cuntó cola categoría de música n’asturianu y el ganador foi entós Manolo Morán, col tema “Nunca mais”, en 2005 Chus Pedro ganó con “Agora sal a bailar”, Los Berrones ganaron con “Fai deporte” en 2006, Rosaleda Jazz Quartet con “Na fonte”, en 2007 y “Seique non”, de Tejedor, foi la ganadora del añu pasáu.

En cuantes a les categoríes referíes a llingües minorizaes, nel casu del catalán/valencianu, esti añu tán nominaos Sergio Dalma, Port bo ya Inma Serrrano. En vascu, Gose, Fermín Muguruza y Benito Lertxundi, son los nominaos, mientres que nel casu de la catergoría en gallegu, Víctor Aneiros, Uxía y Ophiusa son los finalistes.

Tamién te podria gustar