Portada Música Justin Bieber va actuar en Madrid y Barcelona en xineru de 2023

Justin Bieber va actuar en Madrid y Barcelona en xineru de 2023

by redacción asturnews

El cantante Justin Bieber va actuar en xineru de 2023 en Madrid y Barcelona nel marcu de la so xira mundial ‘Justice World Tour’, sigún informó esta selmana la promotora Doctor Music nun comunicáu.

Bieber va actuar el 23 de xineru nel WiZink Center de Madrid y el 25 de xineru nel Palau Sant Jordi de Barcelona, y les entraes pa los conciertos van poner a la vienta güei vienres.

Los nuevos conciertos anunciaos pa ente mayu de 2022 y marzu de 2023 siguen a la xira norteamericana anunciada apocayá pa 2022. Tres la xira norteamericana de 52 conciertos, los conciertos internacionales van empezar en mayu de 2022 per México; Escandinavia en festivales n’agostu; Suramérica, Suráfrica y Oriente Medio en septiembre y ochobre; Australia y Nueva Zelanda en payares y avientu, y principios de 2023 en Reinu Uníu y Europa.

El ‘Justice World Tour’ supon la primer xira mundial de Justin Bieber dende ‘Purpose World Tour’, realizáu ente 2016 y 2017, y lleva el títulu del so últimu álbum, ‘Justice’, publicáu en marzu d’anguaño.

Tamién te podria gustar