Portada Conceyos JovenEscena xorrez esta Navidá con cuatro díes de maxa, música y teatru

JovenEscena xorrez esta Navidá con cuatro díes de maxa, música y teatru

by redacción asturnews

Nel Teatru Palacio Valdés el 26, 27, 28 y 29 d’avientu, JovenEscena va xorrecer esta Navidá con cuatro díes de maxa, música y teatru para tolos públicos.

El prestixosu magu y ilusionista Jorge Blass avera a Avilés el so últimu espectáculu, “Palabra de magu”. Petit Pop torna a la ciudá con “Cantares para’l coche”. Danza, música y aventures conxugar en “Pocahontas, el musical”, que va axuntar a 14 actores, actrices y cantantes sobro l’escenariu. “Alicia nel país de les Maravíes” va somorguiar al públicu na fantasía del teatru negru, ente intérpretes de carne y güesu y títeres

La programación destinada a les families que propón la conceyalía de Cultura d’Avilés de pa esta Navidá al traviés del ciclu jovenEscena, nesta nueva edición crez, con un día más, y nun va dexar indiferente a naide. La programación inclúi cuatro espectáculos nel Teatru Palacio Valdés, con un conciertu de la banda Petit Pop, la maxa de Jorge Blass, “Pocahontas, el musical” y l’hestoria de “Alicia nel país de les maravíes” en formatu de teatru negru. Podrán esfrutase los díes 26, 27, 28 y 29 d’avientu, toos, a les 18 hores.

Les entraes tán a la vienta dende’l llunes 19 de payares, a un preciu de 6 euros el públicu infantil y 10 l’adultu, pal conciertu de Petit Pop y “Alicia nel país de les maravíes”, y de 8 y 12, respectivamente, pal espectáculu de Jorge Blass y “Pocahontas, el musical”. Tamién hai la posibilidá d’adquirir abonos pa los cuatro díes, por 21 euros pa les neñes y los neños hasta los 12 años, y de 33 euros pa los mayores de 12 y adultos.  Podrán adquirise nes taquilles de la Casa de Cultura y al traviés d’Internet, na web https://entraes.liberbank.es/palaciovaldes.

El llunes 26 d’avientu, Petit Pop torna a Avilés. Mar, Lara, Cova y Pedro presenten en “Cantares pal coche”. Ex componentes de bandes mítiques del panorama independiente español, como Pauline na Sablera, Nosoträsh o Undershakers, caltienen esi sellu distintivu na so versión infantil, y consiguen que toos, neñes y neños, madres y padres, como ellos dicen, “públicu de 0 a 99 años”, corien y tarareen cada tema.

Autores de cantares que se convirtieron yá n’auténticos himnos pa les neñes y los neños asturianos, como “Patu Pachu” o “Queremos chuches”, los sos conciertos aseguren la participación y la diversión coles sos temes a ritmu de rock y pop y estribillos pegadizos. Con lletres que conviden a xugar, a esquizar, a amosar los sentimientos y quitar los mieos, a faese entrugues al traviés d’esperiencies de la vida cotidiana.

El martes 27 d’avientu, ye la vez del ilusionista Jorge Blass, “Palabra de magu”. El magu nacíu en Madrid, unu de los más prestixosos del mundu, y del qu’un iconu como David Copperfield dixo que “alza l’arte de la maxa a otru nivel”, propón un gran espectáculu como xuna reflexón sobro’l mundu de los magos.

Música, baille y tecnoloxía conxugar nun cóctel sorprendente, esquizando la esencia de la maxa, reinventándola con una depurada técnica nun viaxe al presente y al futuru, onde les tabletas, los móviles y les proyecciones dan llugar a un viaxe emocional que va cautivar los sentíos. Un espectáculu capaz d’atrapar a tolos públicos.

El miércoles 28 d’avientu, la compañía Barceló Producciones avera al públicu avilesín “Pocahontas, el musical”. La lleenda construyida sobro la hestoria real d’una formosa princesa india que, al enfusase nel Espíritu del Monte, buscando respuestes al misteriosu suañu que la visita cada nueche, atopar a un grupu de colonos, veníos de tierres que tán más allá del mar.

Cierra jovenEscena el xueves 29 de diciembre “Alicia nel país de les maravíes”. La compañía Iru Teatru realza’l conocíu como teatru negru ente lluces de colores y solombres, cola hestoria de la neña que n’escorriendo a un coneyu blancu apaez nun país estrañu, llenu de sorpreses, que creara Lewis Carrol, y qu’entemez con maestría actores de carne y güesu y espectaculares títeres de gran tamañu, dende los 80 centímetros a los 2 metros.

L’actriz Laura García ye Alicia, y al pie de ella van apaecer los demás personaxes, tomando’l té col Sombrereru Llocu, xugando a les cosadielles col Guxanu y tratando d’evitar que la Reina de Corazones nun-y corte la cabeza. Humor, música, sentíu didácticu… Y diversión pa tou tipu de públicos, neñes, neños y los sos familiares.

Más información

Tamién te podria gustar