Portada Cine José Luis Guerín y Chus Gutiérrez participen en Xixón nun cursu de práctica cinematográfica

José Luis Guerín y Chus Gutiérrez participen en Xixón nun cursu de práctica cinematográfica

by asturnet

Esti llunes 25 escomienza en Xixón un Cursu de Práctica Cinematográfica dedicáu a analizar los estremaos procesos creativos de la realización de filmes. Organizáu pola Obra Social y Cultural de Caxastur y coordináu pol director del Festival de Cine de Xixón, José Luis Cienfuegos, el cursu va cuntar cola participación de realizadores como José Luis Guerín, Juanma Bajo Ulloa, Chus Gutiérrez o Nacho Vigalondo.

Dende esti llunes y hasta’l prósimu viernes 29 va desenvolvese el taller de Práctica Cinematográfica estructuráu en conferencies, proyecciones comentaes y un taller diariu d’escritura de guion, asina como un apartáu especial reserváu pal xéneru curtiumetraxe. Amás de Guerín, Bajo Ulloa, Gutiérrez y Vigalondo, tamién van impartir conferencies los realizadores Álvaro Pastor y Esteban Crespo, xunta otros profesionales del procesu cinematográficu como’l coordinador de producción Eduardo Chapero, el director de fotografía Ricardo García y la montadora Julia Juáriz. El guionista Antonio Tashorras va ser l’encargáu de dar el taller dedicáu a la escritura de testos fílmicos.

Les sesiones del cursu que cuenten cola participación de realizadores van proyectar tamién dalgunos de los sos últimos trabayos. Finalmente, el viernes 29 va dedicar la xornada a analizar la realidá del curtiumetraxe nel estáu y va entamase una proyección de películes nesti formatu de directores nuevos. José Luis Cienfuegos y Roberto Cueto son los encargaos de dirixir y coordinar esta nueva edición de los cursos de práctica cinematográfica entamaos pola Obra SOcial y Cultural de Caxastur.

Tamién te podria gustar