Portada Lliteratura José Ángel Gayol faise col Fernán Coronas por “Los suaños y los díes”

José Ángel Gayol faise col Fernán Coronas por “Los suaños y los díes”

by asturnet

La Sociedá Popular La Regalina dio anuncia del fallu del xuráu del XVIII Premiu de Poesía Fernán Coronas, dempués del aconceyamientu del mesmu na Casa Natal del Padre Galo, en Cadavéu, el pasáu 7 d’agostu. El poemariu “Los suaños y los díes”, de José Angel Gayol, del que xuráu destacó “entemez con sensibilidá y procura la esmolición del mundo actual, les sos miseries y diferencies”.

José Ángel Gayol

José Ángel Gayol (Mieres, 1977), Escritor y críticu lliterariu, collabora davezu en dellos medios como les revistes lliteraries Clarin, Reloj de Arena, Paralelo Sur, Formientu, es Tandoriu o’l diariu La Nueva España, ente otros.

Realizó la edición y l’entamu del volumen collectivu Nuevas maneras de contar un cuento (Llibros del Pexe, Xixón, 2005), y col llibru Con el velo de una sonrisa (Ed. Nobel, Uviéu, 2006) algamó’l Premiu Asturies Xoven de Poesía 2005.

En llingua asturiana tien publicau la novela Argonautes (Ámbitu, Uviéu,2007), la obra de teatro Ensin noticies del fin del mundo (Universos, Mieres 2011) ganadora del Premiu Asturies Xoven de Testos teatrales 2010, asina como dellos artículos y cuentos en prensa y antoloxíes. Imparte talleres de llectura y escritura.

Ye llicenciáu en Drechu pola Universidá d’Uviéu, llicenciáu n’Antropoloxía Social y Cultural pola UNED y Master n’Historia y Análisis Sociocultural pola Universidá d’Uviéu.

Tamién te podria gustar