Portada Música John Lee Hooker Jr. presenta esta nueche en Xixón el so Rythm & Blues de raza

John Lee Hooker Jr. presenta esta nueche en Xixón el so Rythm & Blues de raza

by asturnet

La Sala Albéniz de Xixón acueye esta nueche l’actuación d’un artista de luxu, el guitarrista John Lee Hooker Jr., fíu del míticu bluesman de Detroit. Heriede d’una dinastía de músicos populares que se remonta a principios del sieglu XIX, l’últimu esllabón de la saga afirma que ‘depués de munchos años de tar enllenando los zapatos de mio pá quiero agora amosar que tamién yo puedo calzar unos propios’. Va ser ensin dulda una ocasión única p’asistir en vivo a una sesión del más puru Rithm & Blues, los soníos que marcaron la música popular del sieglu pasáu.

La formación cola que se presenta en Xixón John Lee Hooker Jr. ye una banda clásica de blues eléctricu: Will Roc Griffin, al órganu y pianu; Jeff Horan, a la guitarra; John Aughney, al baxu y John Handy Jr., a la batería. El discu que trai la banda embaxo’l brazu: ‘Blues with a Vengeance’, grabáu íntegramente en vivu, ye una amuesa del tipu de directu qu’ufierta el fíu del míticu John Lee Hooker.

Nacíu en Detroit en 1952, vióse influenciáu dende bien nenu polos ritmos del blues y del soul, la banda sonora del so entornu familiar y local (non de baldre la so ciudá yera la sé de la mítima factoría Motown Records)y amosó dende rapaz un talentu particular pa la música. La so primer actuación en directu tuvo llugar a la precoz edá d’ocho años na WJBK Radio de Detroit. A los dieciséis años actuó por primer vez nuna sala de conciertos, onde foi aclamáu por músicos como Jimmy Red. Dos años más tarde edita’l so primer discu: ‘Live at Soledad Prison’, grabáu en directu nuna cárcel federal en compañía de so padre. Dende entós bien acompañando al vieyu John Lee Hooker o en solitariu el músicu de Detroit tien dío llabrando una sólida carrera personal como bluesman abiertu a la influencia de los soníos del so tiempu ensin renunciar a los sos raigaños tradicionales, que nel so casu remóntense a una dinastía familiar de cantantes populares orixinaria de principios del sieglu XIX.

La cita col directu de John Lee Hooker Jr. ye esta nueche a les 20,00 hores na Sala Albéniz de Xixón. Un conciertu que de xuro nun ha defraudar a los que vayan col enfotu de ver en vivo la enerxía d’una de les espresiones musicales más auténtiques del pasáu sieglu XX. Les entraes cuesten 15 euros en venta anticipada y 20 en taquilla.

Tamién te podria gustar