Portada Música Joaquín Sabina quédase “mudu” metanes un conciertu en Madrid y abandona l’escenariu

Joaquín Sabina quédase “mudu” metanes un conciertu en Madrid y abandona l’escenariu

by redacción asturnews
Foto: dani dapena (https://www.flickr.com/photos/140039237@N03/)

Joaquín Sabina ya lo camentaba al dicir que “nun tán viendo ustedes un bon conciertu pela mio parte güei”. Dicíalo a metá del espectáculu qu’ufiertó anueche en Madrid y pocos minutos dempués, abandonaba l’escenariu del WiZink Center porque se quedaba “totalmente mudu”,como ya-y socediere hai tiempu en Xixón.

“Joaquín quedóse totalmente mudu y nun va poder siguir el conciertu. Sentir de too corazón”, dixo Panchu Varona alredor de les 23:20 hores, n’abandonando Sabina l’escenariu cuando se cumplíen les 23 hores.

El cantante colgara’l cartelu d’entraes escosaes pa la cita de Madrid, la quinta nel WiZink Center de la xira y la quinta que saldaba con llenu nel estadiu, qu’empezaba a les 21:40 hores recordando los sos problemes de salú mientres la xira.  ”Bones nueches, munches gracies. Creo que saben ustedes qu’en mediu y a la fin d’esta xira interminable anduvi percorriendo pasiellos de sórdidos hospitales”, dicía’l cantautor, que mientres esta xira tuvo que reprogramar una serie de conciertos por distintos problemes de salú.

Salió al escenariu col so sempiternu bombín na cabeza, y ensin dirixise al públicu. Tan solo quitar el sombreru y reverenciándose énte los sos entusiastes parroquianos, que nun pararon de ovacionar al cantautor. Y en cuenta de empezar con un tema de negar tou”, decidió faer un chisgo a la so ciudá adoptiva empecipiando l’espectáculu con “Yo baxo en Atocha”, qu’allorió al WiZink Center con estrofes como “La primavera sabe que la espero en Madrid”.

El cantante prosiguió’l recital, nel que casi faló lo mesmo que cantó, con temes del so nuevu álbum, como “Quien más, quien menos”, “Non tan apriesa”, “Llárimes de mármol” y “Les nueches de domingu acaben mal”. Tamién hubo espaciu pa temes clásiques como “El boulevard de los suaños rotos” y “De purísima y oru”, el so cantar preferíu” y una que nun suel cantar nos sos conciertos, y que dedicó a les sos fíes, Carmela y Rocío, a los sos suegros, y a les sos sobrines nietes.

En teoría, Sabina acabaría la febril xira’l 14 de xunetu na plaza de toros de Granada, anque antes pasaría por A Coruña (21 de xunu), Córdoba (30 de xunu) y Albacete (7 de xunetu). Alredor de 17.000 persones abandonaron el popularmente conocíu como Palaciu de los Deportes, ente reclamaciones pola devolución del dineru de les entraes, pero col rumor constante entre de los asistentes de que quiciabes se trate de la última xira del cantautor de Úbeda.

Tamién te podria gustar