Portada Lliteratura Joan Manuel Serrat faise col Premiu Aula de les Metáfores de Grau

Joan Manuel Serrat faise col Premiu Aula de les Metáfores de Grau

by asturnet

Ente les actividaes desenvueltes pola Fundación Aula de les Metáfores, ocupa un llugar destacáu la convocatoria del Premio Aula de les Metáfores, de calter biañal. El premiu concédese a una persona, organismu, empresa, mediu, entidá o institución que destacare, especialmente nos dos últimos años, pol so llabor de sofitu, espardimientu y celebración de la poesía y el fechu poéticu. Acordies col ánimu altruista de la Fundación, el premiu nun lleva apareyada retribución económica dalguna, y consiste na donación d’una escultura orixinal del artista mallorquín Pep Carrió.

Na primer convocatoria, resultó galardonáu’l programa “La Estación Azul”, de Radio Nacional d’España. Nesta nueva convocatoria, el premiáu foi Joan Manuel Serrat, en reconocencia a la publicación del so discu últimu, editáu en memoria de Miguel Hernández, y al llabor d’espardimientu estatal ya internacional de la obra del poeta nel añu del so centenariu.

El premiu sorraya coles mesmes l’agradecimientu del mundu poéticu al trabayu realizáu a lo llargo de tola so trayectoria, dando a conocer poemes de Machado, Alberti, García Lorca, Neruda, Goytisolo, Benedetti y otros munchu autores, y sirviendo de ponte a tantes xeneraciones pa llegar al traviés de la música a los testos poéticos.

N’honor de Joan Manuel Serrat va celebrase un actu d’homenaxe y de reconocencia del mundu de la poesía que va cuntar cola presencia del premiáu y va tener llugar na Capiella los Dolores, de Grau, nuna fecha que se va anunciar llueu.

Tamién te podria gustar