Portada Sociedá Jesús Iglesias calificó les declaraciones del secretariu d’organización de la FSA como “faltes de sentíu”

Jesús Iglesias calificó les declaraciones del secretariu d’organización de la FSA como “faltes de sentíu”

by asturnet

El secretariu xeneral d’Izquierda Xunida d’Asturies considera que la intención de crear una dicotomía ente la Oficialidá y la xestión de puertos y aeropuertos ye una posición al marxe de toda lóxica. Pal llider d’IX la Oficialidá ye “irrenunciable” nel ámbitu de la reforma estatutaria, como tamién lo ye avanzar nos niveles d’autogobiernu.
Laura González, Conseyera de Vivienda y Bienestar Social, afirmó esti domingu, n’entrevista a La Nueva España, que “ta segura de que se puede algamar una fórmula d’alcuerdu que permita l’algame de la oficialidá” diciendo qu’ensín el máximu estatus xurídicu l’asturianu desparecía en venti años
El Conseyeru de Xusticia, Francisco Javier García Valledor, falando sobre les declaraciones de Gutiérrez dixo que la FSA “entá mantién una visión acomplexada d’Asturies”. Izquierda Xunida considera necesario qu’esta reforma estatutaria valga pa “profundizar democraticamente” Asturies iguando aspectos “como los tocantes a la eleción del presidente, circunscripciones electorales o financiación del país”.
Jesús Iglesias insistió en que “si nun s’aprovecha esti momentu pa recoyer la oficialidá del asturianu Asturies volvería a ser la escepción d’ente les comunidaes autónomes”.

Tamién te podria gustar