Portada Cine Jean Reno pasa de villanu a simpáticu detective na so primer serie española

Jean Reno pasa de villanu a simpáticu detective na so primer serie española

by redacción asturnews

Con un correctu castellán con toque afrancesáu, l’actor Jean Renu (Casablanca, Marruecos, 74 años) debuta na ficción española con ‘Un asuntu priváu’, la nueva serie disponible yá al completu en Amazon Prime Video, producida en collaboración con Bambú Producciones.

Nesa serie, Reno métese na piel d’un simpáticu mayordomu que va acompañar a Marina (interpretada pola actriz Aura Garrido) nel camín para convertise en policía nun tiempu, el franquismu, onde la muyer taba destinada a los llabores del llar. «Ye un home que ye parte de la familia. La base ye qu’él protexe a Marina porque la considera como la so fía», describe l’actor sobro’l so personaxe, el servicial y astutu Héctor.

L’acción trescurre na Galicia del añu 1948 y arrinca con un crime que pon de manifiestu la esistencia d’un asesín en serie qu’acesma dende va meses la ciudá. De familia policía, Marina propónse buscar al home qu’apavora a los sos vecinos. Ye xuna mozu de clase alta que nun se conforma cola vida de luxu a la que ta destinada. «Ye un bien interesante porque nel añu de la serie, les muyeres nun podíen ser policías. Él sabe que la pasión de Marina ye investigar y vase a poner detrás d’ella por amor, porque ye como xuna pequena fía pa Héctor y vase a creer un aventureru», cunta Renu.

Porque’l personaxe a quien interpreta Renu nel nuevu apueste de Prime Video ye un home discretu y arrogante, dacuando cabezón, pero que la so sensibilidá y audacia asítien-y siempres nel puntu clave de la investigación. Al pie de Marina va lluchar frente a toos les torgues pa llograr dar caza al asesín en serie, ente los que s’atopen los prexuicios de xéneru de la dómina o la resistencia del nuevu comisariu a poner les coses fáciles. Tamién s’entemeciera la insistencia de la madre de Marina, interpretada pola veterana Ángela Molina, por casar a la so fía con un home fechu y derechu. Pero, pa sorpresa de toos, la pareya de detectives funciona. Completen la repartida d’esta producción, d’ocho capítulos, Alex García (‘Tiempos de guerra’, ‘Antidisturbios’), Gorka Otxoa (‘Velvet’), Tito Valverde (‘Mataderu’), Irene Montalá (‘El barcu’), Pablo Molineru (‘La peste’) y Andrés Velencoso (‘Velvet Colección’, ‘Edha’), ente otros.
Vis cómica

Avezaos a ver a un Renu con personaxes más amargosos que dulces nes sos películes, l’actor amuesa en ‘Un asuntu priváu’ a un carismáticu mayordomu del que sobresal xuna inocencia particular entemecida con una vis cómica interesante. Na temporada final de ‘¿Quién mató a Sara’?, xuna ficción mexicana de Netflix, yera un psiquiatra que mataba a la metá de la ciudá. Sicasí, Renu defende que nunca se ve identificáu con nengún de los papeles a los que dio vida na so estensa trayectoria profesional. «Fixi más de cien películes y nun puedes tener cien personalidaes. La palabra clave del mio oficiu ye interpretar. Tener una hestoria ya interpretala, xuntu al restu del equipu, técnicos y otros actores y actrices», esplica.

Con ‘Un asuntu priváu’, amás, estrenar nuna ficción rodada n’España y cola que conoció xuna parte del país que desconocía. «Afayé Galicia. Eso foi un encantu y estraordinariu. Quedamos rodando a lo menos casi trés meses y pasó el tiempu d’una manera terrible, como si durara xuna selmana. Vigo ye xuna ciudá sorprendente y cómese perbién», indica Renu, que cunta con ascendencia española, porque los sos proxenitores veníen de la provincia de Cádiz y colaron al esiliu al norte d’África, onde nació. Por ello, revela Renu, que l’idioma nun supunxo un problema nesti proyectu. «Llancéme col castellán y adulces. Llegué esta mañana d’Estaos Xuníos y entós fáltenme un día o dos de mano a sirvime de la llingua española más fácilmente. De toes formes, ye un personaxe que vien de Francia, polo que puede tener dificultaes col castellán», sorraya.

Tamién te podria gustar