Portada Cine Javier Maqua presenta el DVD de “Apuntarse a un bombardeo”

Javier Maqua presenta el DVD de “Apuntarse a un bombardeo”

by asturnet

El realizador Javier Maqua presenta esti llunes 20 n’Uviéu la edición en DVD del so documental “Apuntarse a un bombardeo”. La productora uvieína Blaster Televisión y l’Axencia de Cooperación del Principáu promueven esta versión doméstica d’una película protagonizada polos brigadistes asturianos que s’opunxeron en Bagdag a la invasión d’Irak.

El documental, producíu pol actor Guillermo Toledo y Geno Cuesta, narra el realcuentru de los brigadistes na casa qu’una d’elles, Teresa Tuñón, tien nel conceyu de Quirós: ende remembren los díes pasaos en Bagdag embaxo los bombardeos del exércitu americanu y británicu al través de la llectura de los sos diarios personales. La edición en DVD recueye dellos de los testos escritos por dos de los activistes: Teresa y Mino, asina como otros del propiu director Javier Maqua y del responsable de Cooperación del Principáu, Rafa Palacios.

El DVD “Apuntarse a un bombardeo” preséntase esti llunes 20 a les 18.30 nun actu na Biblioteca del Fontán n’Uviéu, con presencia del autor del documental y de los sos principales protagonistes.

Tamién te podria gustar