Portada Sociedá Javier Fernández asitia d’equí a un añu la reforma del estatutu asturianu

Javier Fernández asitia d’equí a un añu la reforma del estatutu asturianu

by asturnet

El secretariu xeneral de la Federación Socialista Asturiana (FSA) Javier Fernández anunció la intención del so partíu de ver entamada y rematada la reforma del Estatutu d’equí a un añu. El másimu responsable de los socialistes asturianos refugó entamar una ampliación del autogobiernu “dende una idea identitaria” y apuesta por facelo “polo que puede suponer en cuantes a la prosimidá de los ciudadanos a les instituciones”.

El cabezaleru de la FSA afirmó en declaraciones a la emisora territorial de Radio Nacional d’España n’Asturies qu’énte la reforma “habrá que evaluar qué competencies son les que nos van permitir meyorar el desarrollu d’Asturies, l’ equilibriu social y territorial, y non cambialo por cambialo o por asumir competencies que, en dalgunos casos, puen tar meyor en manes del Estáu».

Respective a los plazos del debate estatutariu Fernández afirmó que “la nuestra intención ye que’l procesu s’abra agora y que pueda tar finalizáu por estes mesmes feches l’añu que vien”. Pal dirixente socialista esta reforma nun supón “nengún tipu d’imposición, nin una urxencia, pero ye razonable tomar la iniciativa nesti tipu de coses».

El conteníu de la reforma que defende’l PSOE n’Asturies fue claramente especificáu por Javier Fernández. Pa la FSA hai “dalgunes competencias que pueden ser interesantes” pal Principáu y la reforma sería necesaria nesi sen “non dende la idea identitaria que tienen n’otros territorios d’España, porque la personalidá d’Asturies ye mui marcada pero nun s’enfoca a lo político, sinón polo que puede suponer en cuantes a la prosimidá de los ciudadanos a les instituciones naquelles competencies qu’entendamos que pueden exercese de manera más eficaz dende la proximidá”, dixo Fernández na entrevista que güei reproducen diversos medios escritos asturianos.

Tamién te podria gustar