Portada Cine Javier Bardem y Penélope Cruz van rodar en Colombia ‘Escobar’

Javier Bardem y Penélope Cruz van rodar en Colombia ‘Escobar’

by redacción asturnews
Foto: GUE/NGL (https://www.flickr.com/photos/guengl/)

Javier Bardem y Penélope Cruz van empezar el próximu 24 d’ochobre en Colombia’l rodaxe de Escobar, una película de Fernando Llión de Aranoa, responsable tamién del guión, que se centra nel ascensu y cayida del célebre narcotraficante y multimillonariu, al que se-y imputen más de mil asesinato.

La película recueye tamién la relación sentimental que’l narcotraficante colombianu más peligrosu de tolos tiempos caltuvo ente 1982 y 1987 cola periodista y popular presentadora de la televisión d’esi país Virginia Vallina. Penélope Cruz va interpretar a la periodista, y el so home a Pablo Escobar (1949-1883) nesta coproducción hispanu-búlgara na que participen Miguel Menéndez de Zubillaga (Escobar Films), Kalina Kottas (B2Y) y el mesmu Bardem. Menéndez de Zubillaga señala nuna nota qu’esti trabayu ye “el tipu de película que tou productor suaña faer, una hestoria única, con un director con talentu y una repartida con un carisma espectacular”.

El guión basase nel llibru “Amando a Pablo, odiando a Escobar”, escritu, precisamente, por Vallina, y nel que describe los llazos de Escobar “con líderes políticos, presidentes, ministros, militares y guerrilleros”. L’equipu técnicu inclúi al director de fotografía Alex Catalán (La isla mínima), al director artísticu Alain Bainée (“El maquinista”) y la diseñadora de vestuariu Loles García Galeán (“Palmeres na nieve”).

Tamién te podria gustar