J.K. Rowling, refugada por dos editoriales dempués de publicar Harry Potter

J.K. Rowling, refugada por dos editoriales dempués de publicar Harry Potter
01 21:11 2017 Imprimir

J.K. Rowling foi refugada poles editoriales Constable Robinson y Sever House dempués de publicar Harry Potter.

“Munches gracies por danos la oportunidá de tomar en considerancia la so novela, que lleímos con muncho interés. Sicasí, llamentamos llegar a la conclusión de que nun podríamos publicar con ésitu comercial”. Más d’un escritor podría sentise identificáu con esta carta de refuga nos intentos de publicar la so primer novela. Lo interesao d’esta nota ye’l destinatario al que diba empobináu. Tratar d’una autora que vendió más de 450 millones de llibros, traducíu a 79 idiomes y que les sos adaptaciones cinematográfiques recaldaron más de 7.000 millones de dólares. Esta nun podría ser otra que J.K. Rowling.

N’escribiendo la famosa saga máxica que la llanzo a la fama, la escritora precisaba nuevos retos na so carrera profesional. Por ese motivu, decidió escribir una nueva novela sol pseudónimu de Robert Galbraith. Rowling unvió’l manuscritu, que tien por títulu El cantar del cucu , a distintos editoriales, hasta qu’en 2013, el so escritu pudo ver la lluz nes llibreríes.

Pero la publicación del llibru resultó una trabayosa xera, pos costó enforma que daquién s’afitara nella. El llibru solo vendió 1.500 copies primero que The Sunday Times desatapara que yera ella quien taba detrás d’ese nome ficticiu, momentu nel que se dispararon les vientes. Esta selmana, l’autora publicó dalgunes de les frustrantes negatives de el editores.

La editorial Constable Robinson suxurió n’una misiva que buscara un cursu d’escritura para llograr una crítica constructiva de la so obra. N’otra carta compartida, de la editorial Sever House, a cencielles infórmenlu de que nun pueden aceptar nueves entregues.

Rowling especificó nel so Twitter que nun comparte les cartes a manera de vengación, sinón que la so intención ye que sían un elementu motivador para los sos fans y para toos aquel escritores que los sos manuscritos son refugaos. Sicasí, l’autora nun publicar les que recibió por Harry Potter, de que la so publicación cumplir 20 años esti 2017. “Les de Potter tener agora n’una caxa nel mio desván”, comentó nes sos redes.

Les aventures del neñu magu atroparon múltiples negatives hasta qu’una neña camudó’l destín de la saga máxica. Tratar de la fía del presidente de la editorial Bloomsbury, que recibió del so padre’l primer capítulu de la novela por que la lleera. En taramiándolo y pidir el siguiente, regaló a Rowling la oportunidá de publicar la so primer novela.

  Categories: