Portada Lliteratura J.K.Rowling anuncia que superó’l coronavirus

J.K.Rowling anuncia que superó’l coronavirus

by redacción asturnews

La escritora escocesa J.K. Rowling, autora de Harry Potter, anunció esta fin de selmana que superó los síntomes del coronavirus y atópase “dafechu recuperada”.

Nun mensaxe de Twitter, afirmó que mientres “los dos últimes selmanes” careció “tolos síntomes del COVID-19”, anque precisó que nun se sometió a la prueba”. Rowling acompañó’l tuit del vídeu d’un doctor del Hospital Queen’s de Londres, en qu’esti fai una demostración d’una técnica respiratoria que puede ayudar a los pacientes con coronavirus a evitar contraer neumonía.

“¡Gracies polos vuesos cariñosu mensaxes! Realmente toi dafechu recuperada y quería compartir una técnica encamentada polos médicu, nun costar nada y nun tien efectos secundarios desagradables, pero podría ayudar a ti o a los tos seres queríos, como fixo conmigo”, escribió.

La escritora llanzó la selmana pasáu la plataforma “Harry Potter at Home” (Harry Potter en casa) por que neños, padres y profesores puedan dar “un toque de maxa” a los sos díes d’aislamientu, en que los usuarios pueden aportar a actividaes, artículos, concursos, puzles y vídeos “máxicos” sobro les aventures del mozu magu, Hermione y Ron.

Ente 1997 y 2007, Rowling publicó los siete llibros de la famosa saga, que vendió más de 500 millones d’exemplares nel mundu, y que se convirtió nuna serie cinematográfica en 2001 protagonizada por Daniel Radcliffe, Emma Watson y Rupert Grint. La distinción de la Orde del Imperiu Británicu (OBE) pola so dedicación a la lliteratura infantil, el Premiu Príncipe d’Asturies de la Concordia o la Lexón d’Honor de Francia son dalgunos de los galardones que recibió en reconocencia al so trabayu.

Tamién te podria gustar