J.K.Rowling anuncia que superó’l coronavirus

J.K.Rowling anuncia que superó’l coronavirus
11 abril 19:39 2020 Imprimir

La escritora escocesa J.K. Rowling, autora de Harry Potter, anunció esta fin de selmana que superó los síntomes del coronavirus y atópase “dafechu recuperada”.

Nun mensaxe de Twitter, afirmó que mientres “los dos últimes selmanes” careció “tolos síntomes del COVID-19”, anque precisó que nun se sometió a la prueba”. Rowling acompañó’l tuit del vídeu d’un doctor del Hospital Queen’s de Londres, en qu’esti fai una demostración d’una técnica respiratoria que puede ayudar a los pacientes con coronavirus a evitar contraer neumonía.

“¡Gracies polos vuesos cariñosu mensaxes! Realmente toi dafechu recuperada y quería compartir una técnica encamentada polos médicu, nun costar nada y nun tien efectos secundarios desagradables, pero podría ayudar a ti o a los tos seres queríos, como fixo conmigo”, escribió.

La escritora llanzó la selmana pasáu la plataforma “Harry Potter at Home” (Harry Potter en casa) por que neños, padres y profesores puedan dar “un toque de maxa” a los sos díes d’aislamientu, en que los usuarios pueden aportar a actividaes, artículos, concursos, puzles y vídeos “máxicos” sobro les aventures del mozu magu, Hermione y Ron.

Ente 1997 y 2007, Rowling publicó los siete llibros de la famosa saga, que vendió más de 500 millones d’exemplares nel mundu, y que se convirtió nuna serie cinematográfica en 2001 protagonizada por Daniel Radcliffe, Emma Watson y Rupert Grint. La distinción de la Orde del Imperiu Británicu (OBE) pola so dedicación a la lliteratura infantil, el Premiu Príncipe d’Asturies de la Concordia o la Lexón d’Honor de Francia son dalgunos de los galardones que recibió en reconocencia al so trabayu.

  Categories: