Portada Cine J.J. Abrams va escribir y dirixir la novena entrega de la saga Star Wars

J.J. Abrams va escribir y dirixir la novena entrega de la saga Star Wars

by redacción asturnews
Foto: Gage Skidmore (https://www.flickr.com/photos/gageskidmore/)

J.J. Abrams, l’home que se punxo a los mandos de la nueva triloxía de Star Wars con “L’espertar de la fuerza”, va sustituyir a Colin Trevorrow al frente del novenu capítulu de la saga.

Según informó la selmana pasada’l portal oficial Starwars.com, Abrams va completar la nueva triloxía y va ser el coguionista del filme al pie de Chris Terrio (“Argo”). La cinta va ser producida por Kathleen Kennedy, Michelle Rejwan, Abrams, Bad Robot y Lucasfilm. “Con ‘L’espertar de la fuerza’, J.J. consiguió tolo que deseyábamos, y toi entusiasmada de que vaiga tornar pa cerrar esta triloxía”, indicó la presidenta de Lucasfilm, Kathleen Kennedy.

El pasáu 5 de setiembre diose a conocer que Trevorrow y Lucasfilm decidieron de manera conxunta que’l cineasta estadounidense nun fuera finalmente’l director del episodiu IX. Los medios especializaos Variety y The Hollywood Reporter indicaron que los problemes ente Lucasfilm y Trevorrow podríen debese al guion del llargumetraxe. Trevorrow incorporar en 2015 al universu escurríu por George Lucas, agora propiedá del xigante multimedia Disney, tres el so aplaudíu trabayu en “Jurassic World” (2015), que recaldó en tol mundu 1.671 millones de dólares (1.348 millones d’euros).

La salida de Trevorrow nun ye’l primer discutiniu rellacionáu colos directores d’esta popular saga. El pasáu xunu, Phil Lord y Christopher Miller fueron despidíos como el realizadores del filme que se va centrar nes aventures d’un mozu Han Solo, el carismáticu personaxe que nes primeres películes foi interpretáu por Harrison Ford. El veteranu cineasta Ron Howard reemplazó a Lord y Miller nos sos llabores.

Tamién te podria gustar