Izquierda Xunida sofita les reivindicaciones de les entidaes locales menores pa evitar la so eliminación

26 setiembre 10:47 2013 Imprimir

El secretariu de Política Municipal d’IX, Manuel Fuentes, fai nesti sen un llamamientu de “respaldu a la manifestación convocada mañana en Madrid pola FEEM” y alvierte de que “frente a los argumentos qu’utiliza’l PP pa xustificar la so desapaición, estes entidaes garanticen la cercanía y l’axilidá pal accesu a los servicios públicos, abaratando’l so costu tantu por faelos más accesibles como a la de la so xestión”.

Izquierda Xunida, al traviés del so secretariu de Política Municipal, Manuel Fuentes, espresa’l so “ampliu sofitu” a les reivindicaciones que defenden les Entidaes Locales Menores y del Mundu Rural. Nesti marcu, esta formación fai un llamamientu públicu de “respaldu a la manifestación convocada mañana vienres en Madrid pola Federación Española d’Entidaes Locales Menores (FEEM) contra la reforma de l’Alministración Local impulsada pol Gobiernu de Mariano Rajoy que, na práctica, va suponer si nun s’evita un golpe mortal pa la pervivencia de les mesmes, cuando non la so directa eliminación”.

La manifestación anunciada pa mañana vienres va empezar a les 12,00 hores y va escurrir dende la see del Tribunal Constitucional hasta la redoma del Palaciu de La Moncloa. Na mesma va haber una amplia representación d’alcaldes, conceyales y miembros d’Izquierda Xunida.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...