Izquierda Xunida reclama “enseñanza público y laico”

17 xunetu 15:13 2015 Imprimir

Piden que la relixón tea fuera del currículu escolar

La Área Federal d’Educación d’esta formación considera “un pequenu pasu, pero una meyora importante” la recién sentencia que refuga l’ampliación de les hores de l’asignatura de Relixón como esixe la xerarquía de la Ilesia católica. Izquierda Xunida, al traviés de la so Área Federal d’Educación, reclama que la enseñanza de la relixón quede fuera del currículu escolar, que sala del horariu lectivu, desapaezan los actos y la simboloxía relixosa de los centros escolares y de los espacios públicos educativos, amás de la eliminación de cualquier procedimientu alministrativu qu’obligue a manifestar les creencies o non creencies, en cumplimientu del artículu 16 de la Constitución.

IX repite la necesidá de la derogación del concordatu ente l’Estáu español y el vaticanu, y con cualesquier otra confesión que prime alcuerdos d’estes característiques.

Izquierda Xunida felicítase y considera “un pequenu pasu, pero una meyora importante” el respaldu llegal collecháu pol amenorgamientu al mínimu llegal dexáu de les hores d’enseñanza relixosa aplicáu pol Gobiernu d’Asturies. Esta decisión foi respondida por pol Tribunal Cimeru de Xusticia d’Asturies (TSXA), que refugó’l contenciosu del Arzobispáu d’Uviéu nel que pidía suspender el decretu del Executivu asturianu que regula’l currículu de Bachilleratu.

Nuna nota de prensa asoleyada esti vienres, Izquierda xunida diz que “a xerarquía de la Ilesia católica nesta comunidá quexase de qu’en Secundaria se discriminaba l’asignatura de Relixón con un horariu mínimu en relación col restu de materies, amás de considerar qu’en 1º de Bachilleratu se imposibilita la so “llibre elección” y que en 2º nin siquiera va ufiértase. La Conseyería d’Educación asturiana defende que concedió a esta asignatura’l mínimu dexáu pola LOMCE. Ello ye que en Ceuta y Melilla, territorios nos que la educación depende directamente del ministeriu, la carga horaria de Relixón ye inclusive menor”.

Izquierda Xunida aboga por derogar la LOMCE impuesta pol Gobiernu del PP nesta llexislatura y garantizar “una educación laica que respete la llibertá de conciencia, eduque ensin dogmes y esanicie del currículu escolar toa forma de adoctrinamiento”.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...