Portada Comunicación Izquierda Xunida promueve una iniciativa parlamentaria pa que TeleAsturias vuelva a emitir

Izquierda Xunida promueve una iniciativa parlamentaria pa que TeleAsturias vuelva a emitir

by asturnet

El Grupu Parlamentariu d’Izquierda Xunida-Bloque por Asturies esixe l’anulación inmediata de la decisión del Viceconseyeru d’Economía y Administración sobre TeleAsturas. La Proposición considera la decisión del Viceconseyeru “un inaceptable atentáu contra la llibertá d’espresión”.
Na Proposición non de Llei’l Grupu Parlamentariu d’Izquierda Xunida-Bloque por Asturies esixe que la Xunta Xeneral se pronuncie pa que se restableza’l serviciu de difusión de la señal de les canales de televisión que non algamaron la llicencia de TDT autonómica. El Grupu Parlamentariu d’Izquierda Xunida recuerda’l compromisu adoptáu pol Parlamentu asturianu pa qu’el gobiernu saque a concursu les dos llicencies de televisión dixital terrestre autonómica que nun s’ufrieron nel primer concursu.
La propuesta d’Izquierda Xunida va cuntar, previsiblemente, col sofitu del Grupu Parlamentariu del Partíu Popular.

Más de 2000 persones apoyen a los trabayadores de TeleAsturias

El pasáu vienres los trabayadores de TeleAsturias, empresa de comunicación afectada pola decisión del Viceconseyeru d’Economía y Administración Pública, recibieron el sofitu d’alredor de 2.000 persones na Plaza de la Escandalera d’Uviéu. Na concentración participaron bien de representantes institucionales como los Grupos Parlamentarios d’Izquierda Xunida-Bloque por Asturies, Partíu Popular, sindicalistes, movimientos vecinales o representantes del asturianismu cultural.
Al acabar la concentración un grupu de los ellí concentraos dirixeron les sos crítiques hacia’l Conseyeru de Xusticia, Francisco Javier García Valledor, llegando en dalgún casu a intentar pegar al Conseyeru; la portavoz parlamentaria d’Izquierda Xunida y Secretaria Xeneral del Partíu Comunista foi golpeada. Ente los glayíos que se pudieron escuchar sintiéronse “Asturias castellana” o “Habla en castellano” toos ellos contrarios a la petición de los trabayadores de la cadena de televisión qu’en tou momentu pidieron que la concentración fuera pacífica, y que condenaron los fechos.

Tamién te podria gustar