Portada Política Izquierda Xunida pide negociar “cara a cara” los presupuestos cola executiva de la FSA

Izquierda Xunida pide negociar “cara a cara” los presupuestos cola executiva de la FSA

by asturnet

La Comisión Executiva d’IX d’Asturies pidio nun comunicáu esti fin de selmana la negociación “cara a cara” de los presupuestos cola directiva de la FSA. “´Los presupuestos son la iniciativa política más importante del añu, un documentu esencial na vida política autonómica y deben ser negociaos al másimu nivel, ente les direcciones d’ambos partíos”, declaró’l Coordinador Xeneral d’Izquierda Xunida d’Asturies, Jesús Iglesias.

Izquierda Xunida d’Asturies tamien quiso puntualizar que nun va sofitar unos presupuestos que nun pueda xestionar. Pa la coalición una de les garantíes del cumplimientu de los presupuestos ye precisamente que IX-BA-Verdes participe de la so xestión, ya que en pallabres de Jesús Iglesias la FSA “nun diba tener nengún problema d’aprobar unes cuentes más propies d’Alicia nel Pais de las maravilles sabiendo d’antemano que nun les iben a cumplir”.

IX cree necesario que los presupuestos xuban los recursos empobinaos a xenerar emplegu, que tengan especial sensibilidá nel problema de la vivienda con ayudes el pagu pagu d’hipoteques y que meyoren el gastu en política social. IX tamien recordó nel comuinicáu que los futuros presupuestos deberán sofitar la igua d’una rede educativa pública pa los neños de cero a tres años asina como la defensa de la cultura y la llingua asturana y les polítiques sostenibles de xestión del agua y otros recursos naturales.

Tamién te podria gustar