Portada Sociedá Izquierda Xunida de Mieres abstiénse n’aprebación de los presupuestos municipales

Izquierda Xunida de Mieres abstiénse n’aprebación de los presupuestos municipales

by asturnet

El grupu municipal d’Izquierda Xunida nel conceyu de Mieres abstúvose na votación de los presupuestos presentaos pol equipu de gobiernu socialista. Con esta postura la coalición d’izquierdes evita que se cumpla l’advertencia de la FSA d’una posible quiebra del pactu autonómicu con IX-BA.

Jesús Gutiérrez, secretariu d’organización de los socialistes asturianos, amenazara en díes pasaos con treslladar la crisis de Mieres al ámbitu del gobiernu’l Principáu si Izquierda Xunida votaba en contra de los presupuestos del conceyu y provocaba con ello la presentación d’una moción de confianza del actual alcalde. IX, pel so llau, acusara a Gutiérrez y a otros dirixentes de la FSA, de tentar desestabilizar cola crisis mierense el proyectu políticu de gobiernu de coalición autonómicu pa desgastar al presidente Álvarez Areces como futuru candidatu.

L’abstención d’Izquierda Xunida evita per agora que la crisis abierta nel conceyu del Caudal pueda tener consecuencies a nivel d’Asturies y supón al empar un toque d’atención al PSOE tres la espulsión de los conceyales de la coalición d’izquierdes del gobiernu municipal.

Tamién te podria gustar